Au pair in Londen!

3e week

Sorry voor deze late blog, maar ik zat van vrijdag tot en met vandaag in een vakantiehuisje met golfbaan in Norfolk met het gezin. Maar ik zal bij het begin van deze week beginnen. Dinsdag was dus onverwachts ook nog vrij en deze dag heb ik dus ook heerlijk met een hoop series doorgebracht.

Woensdag was dan de dag dat ik voor één dag een personal assistant zou zijn van iemand in central Londen. 's Ochtends vroeg ging ik samen met de moeder met de metro naar central Londen. De hele metro zat vol met mensen op weg naar hun werk, dus de toon was gezet. Aangekomen in het kantoor een straat naast Bond street. (Zoals de moeder zei: je kan hier een hele dure lunchbreak hebben ;)!) In het kantoor werd ik als eerst aan het werk gezet met het uitzoeken van de boekenkast en het er netjes uit te laten zien. Toen ik hier klaar mee was, had de moeder wel een heel spannende taak voor mij. Ze zijn niet zo lang geleden verhuisd naar een ander pand en er moest dus een adreswijziging doorgegeven worden aan alle bedrijven en goede doelen waarbij ze op de mailinglijst staan. En wie moest al de mensen gaan bellen, ik! Bij de eerste keer bellen zat ik met trillende handen aan het bureau, maar gelukkig ging alles goed qua uitspraak en spellen en snapte ze wat ik zei. Hierna ging het steeds makkelijker en na ongeveer een half uur had ik iedereen gebeld en konden we gaan lunchen. Dit deden we door snel noodlesoep te halen en deze in de vergaderruimte op te eten. Vervolgens heb ik nog twee billy boekenkasten in elkaar gezet en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Op donderdag kwamen de meisjes weer terug en was het het plan om naar een park te gaan en daar wat te spelen en onze lunch te eten. De meisjes hadden er eerst totaal geen zin in, maar zodra ik zei dat de jongste op haar step mocht en dat ze misschien wel een ijsje zouden krijgen kreeg ik ze wel mee. Uiteindelijk hebben ze heerlijk gespeeld in het park en was het ijsje welverdiend.

Vrijdag vertrokken we rond 12 uur naar hun vakantiehuisje in Norfolk. Het huisje is eigenlijk van hun oma die helemaal gek is van golf en het huisje/de stacaravan staat dus ook bij een golfbaan. Aangekomen bij het huisjespark dook ik meteen met de meiden en hun nichtje in het zwembad, omdat kinderen niet meer in het zwembad mogen na 6 uur.

Zaterdag gingen we naar het strand. Om een parkeerplek te bemachtigen moesten we al vroeg vertrekken en hadden we dus een lange dag op het strand voor de boeg. Op het strand hebben de meisjes heerlijk gespeeld en gezwommen en ben ik helaas nogal verbrand.

Doordat ik zaterdag verbrand was ( net als de rest van de familie) bleven we op zondag dicht bij huis. De meisjes werden verbannen uit het huis, omdat ze buiten moesten gaan spelen. Hierdoor hadden de moeder en ik even een uurtje rust om wat te lezen en op te ruimen. Voor de lunch gingen we naar het restaurant van het park voor een echte engelse Sunday Roast met vlees, aardappels, groente en Yorkshire pudding. Het was zeer vullend, maar ook erg lekker. 's Avonds stelde de moeder voor dat ik samen met de meiden op het golfkarretje door het park zou gaan rijden. Het enige wat ze de hele rit hebben geroepen is: Harder! Harder!

De maandag zag er grotendeels hetzelfde uit als de zondag, maar het moment van het weekend kwam op dinsdag. Namelijk: Jacobine op een paard! De moeder had voorgesteld op in het weekend te gaan paardrijden en wie ben ik dan om dit niet door te laten gaan. Met knikkende knieën stapte ik op het paard, maar na een minuut was de rust wedergekeerd in me en kon ik in een rustige stap samen met de jongste beginnen aan onze rondje. Afgezien van een kleine draf die ik niet zag aankomen, heb ik het overleefd. De oudste was jammer genoeg wel van haar paard afgevallen en was helemaal in tranen. Dit was gelukkig redelijk snel weer opgelost door alle complimentjes die ze kreeg van de mensen op de manege.

En nu ben ik weer terug in Londen! Morgen ben ik nog vrij, omdat ze met zijn allen naar hun opa zijn. Ik moet nog even gaan bedenken wat ik ga doen, maar ik denk dat ik dichtbij huis blijf.

Reacties

Reacties

René

:)

Opa en oma

We hadden jeverslag al gemist.
En dan jij op een paard, net Sinterklaas op de fiets!!!
Nog je laatste week, leuk je weer te zien Jacobine.

Jacqueline

Ik had je graag op het paard willen zien: knap hoor!

opa van doremalen

vermoeiend maar heerlijk toch ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active