Au pair in Londen!

Home again

Een toen was het avontuur van een maand opeens voorbij. De maand is omgevlogen, maar het is ook wel weer fijn om niet meer op twee drukke meiden te hoeven passen.

Zondag hadden we weer een echte sunday lunch met gebraden kip, aardappels, wortel en boerenkool. En al toetje een heerlijke sticky toffee pudding! Na de lunch heb ik samen met de moeder op de meiden gepast. Dit kwam neer op allemaal spelletjes zoals tikkertje en verstoppetje buiten spelen met alle buurtkindertjes. Het was erg leuk en gezellig, maar ook best vermoeiend. 's Avonds moest ik oppassen, omdat de moeder wegging. Het naar bed gaan van twee meiden in altijd een uitdaging, maar ze lagen gelukkig precies op tijd in bed.

Op maandag moest ik de hele dag op ze passen. Ze hebben zich vooral met elkaar en de buurtkindertjes vermaakt, zodat ik alvast mijn kamer kon opruimen en wat dingetjes kon inpakken. Dinsdag hoefde ik maar tot 2 uur op te passen, omdat ze 's middags naar het ziekenhuis gingen voor nieuw gips voor de oudste. En toen kwam het moment dat ik met de metro naar Heathrow moest. Ze zouden me eigenlijk brengen, maar dat ging niet meer omdat ze naar het ziekenhuis moesten. Het was een beetje gesleep met mijn koffers en handtas, maar het is gelukt!

En nu ben ik weer in Nederland! Morgen vertrek ik al weer uit Nederland om op vakantie te gaan met Carmen. Eventjes heerlijk uitrusten en geen kinderen die constant vanalles aan je vragen. Gewoon genieten van de zon, het eten en de rust!

Reacties

Reacties

Jacqueline

Fijn dat je weer thuis bent!

Opa en Oma

Welkom thuis.
Nog een fijne en verdiende vakantie voor jou en Carmen in
Mexico!

Nina

Goed om te zien dat je veilig thuis bent gekomen! Ik heb nog een weekje, maar ben ook wel weer toe aan m'n eigen bedje haha! Vond het echt heel gezellig ons dagje samen:)
X en een fijne vakantie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active