Au pair in Londen!

Week 2

En toen was de tweede week met de meisjes al weer voorbij. Het was een volle, vermoeiende maar ook hele leuke week. Op maandag ging ik met de twee meiden naar Snakes and Ladders. Een soort indoor speeltuin met allerlei klimdingen, een ballenbak, een WII en allemaal bladen voor de wachtende ouders. De meiden vermaakten zich goed, totdat het moment kwam dat we weg moesten. De jongste vond dat ik ook nog wat beweging nodig had en vond het een leuk idee om het hele gebouw door te rennen. Uiteindelijk kreeg ik haar te pakken en konden we de trein weer terug naar huis nemen. Daar werden ze opgehaald door hun vader voor een avondje daar. Ze zouden na het eten terugkomen met een vriendinnetje van de oudste.

Op dinsdag had ik dus drie kinderen en dus een extra uitdaging. Gelukkig was het vriendinnetje heel beleefd en had ik geen kind aan haar. We gingen naar een park in de buurt van Chelsea. Voor de mensen die het niet weten, hier wonen all posh people van Londen. Om een idee te krijgen wat voor mensen dit zijn, kijk naar Made in Chelsea. In dit park was een kinder dierentuin. Aangekomen in de dierentuin hebben we ongeveer 10 minuten gespendeerd met het bekijken van de dieren. De rest van de vier uur die we er hebben doorgebracht werden gespendeerd in de speeltuin. Het hoogtepunt van de speeltuin van een soort grote schommel waar ze met z'n drieën in konden liggen. Ik moest ze zo hoog mogelijk duwen met hele grappige foto's tot gevolg. Het leidde er uiteindelijk wel toe dat ik de helft van de kinderen in de dierentuin heb geduwd in die schommel.

Op woensdag bleven we dichter bij huis. 's Ochtends zijn we op de fiets naar het park in de buurt gegaan. Wel allemaal met een helm op. ;) In het park was een weer een zelfde soort schommel als in de dierentuin en ze rende er dus meteen op af. 's Middags gingen we naar het zwembad. Er zouden allemaal speeldingen in het water worden gegooid en de kinderen waren dus ook erg enthousiast om te gaan. Toen we er eenmaal waren, bleek de helft van het zwembad afgezet te zijn voor zwemlessen en waren er geen speeldingen te bekennen. Ondanks alles hadden we toch een leuke tijd in het zwembad.

Op donderdag gingen we shoppen! Samen met hun moeder gingen we met de metro naar central Londen waar we eerst haar kantoor gingen bekijken. Vanuit hier liep ik met de drie meiden naar oxford street om daar naar de topshop te gaan. Ze hadden zakgeld van hun moeder gekregen om dingen te kunnen kopen. De jongste had binnen vijf minuten al haar geld uitgegeven aan make-up. De oudste en haar vriendinnetje waren iets zuiniger met hun geld, maar na een klein uurtje hadden ook zij al hun geld uitgegeven. Voor de lunch hadden we met hun moeder afgesproken bij piccadilly circus. Vanuit daar liepen we naar Ed's diner. Dit is een 50's burgerrestaurant en ik had daar de meest geweldige milkshake ooit! Het was een banaan pindakaas milkshake en ik ga hem zeker een keer thuis maken. Na de lunch gingen we naar de bioscoop bij piccadilly circus om naar de film Inside Out te gaan. Omdat er bijna niemand naar de film ging, hadden we de zaal bijna voor ons alleen en konden we heerlijk achterin gaan zitten.

Vandaag was ik vrij, maar de kinderen konden me toch niet helemaal alleen laten. Toen ik vanochtend boven kwam, moest ik meteen mee doen met de nagelsalon. ( Ik heb nu wel hele mooie lila teennagels). Daarna moesten er nog cupcakes worden gebakken en moest de jongste opgemaakt worden met haar make-up. Een echte vrije dag kon ik het dus niet echt noemen. Gelukkig gingen ze daarna buiten spelen en kon ik lekker met een boek op de bank kruipen.

Vanaf nu tot en met maandagavond ben ik alleen thuis, omdat de familie naar hun vakantiehuisje is. Ik heb dus een lang weekend vrij, waarin ik zo veel mogelijk in Londen wil gaan ontdekken. Morgen ga ik naar Notting Hill met een Nederlandse au pair en voor de andere dagen moet ik nog kijken wat ik ga doen. Wat zeker is, is dat het super mooi weer gaat worden!

Reacties

Reacties

René

leuke berichten

Jacqueline

Al weer bijna op de helft!

Opa en oma

Wat leuk geschreven Jaco!

Noëlle

Hi Coobs! Super leuke berichten allemaal, leuk om je te volgen! Gaat snel he!! Hier ook mooi weer vandaag en ik ga aankomende week de koelkast boven ontdooien.. brr! Hele fijne vrije dag nog en tot lees!
Liefsxx No

Martha

Heee Jaco!!

Klinkt allemaal heel leuk en het lijkt erop alsof de kindjes eigenwijsjes zjin! Hoop dat je het nog naar je zin hebt!!

Tot snel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active