Au pair in Londen!

Opgestuurd!

Waaah!!!! Het is opgestuurd!! Ik hoop dat het allemaal goed aangekomen is, want de eerste paar keer was het bestand te groot om te mailen. Na allerlei ICT-trucjes zou het nu eindelijk toch gelukt moeten zijn. Als ik niet binnen 24 uur een antwoord krijg, betekent het dat het niet aangekomen is. Dus dit worden een spannende 24 uur.

Kleine update: Ik heb mijn interview op 18 november en daarna zullen ze beslissen of ik ben aangenomen voor het programma. Spannend!

Reacties

Reacties

Jacqueline Rietveld

Spannend. Ik heb je film en ppt ook naar de familie gestuurd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active